Huurderscoach

Spreekt het je aan om bij een rennovatieproject de verbindende factor te zijn tussen de bewoners en het uitvoeringsteam? Zie je het als een uitdaging om adequaat te reageren op onverwachte situaties waarbij je leert en bijstuurt? Werk je daarnaast graag in een familiebedrijf waar je de sfeer van Brabantse gezelligheid meteen voelt? En ben je op zoek naar een baan voor de lange termijn? Lees dan snel verder!

 

Waar kom je te werken?

Ter uitbreiding van het huidige team zijn wij bij Huybregts Relou op zoek naar een Huurderscoach voor 24 uur tot 32 uur per week. Binnen onze organisatie heerst een informele, professionele familiecultuur met korte lijnen waar bij iedereen de deur altijd open staat en je elkaar bij de voornaam aanspreekt. Persoonlijke ontwikkeling staat bij ons hoog in het vaandel. Je wordt met een warm welkom ontvangen binnen een hecht team waardoor jij je direct thuis voelt! Successen, zoals nieuwe projecten, worden gevierd met gebak op kantoor. Ook worden er veel leuke activiteiten buiten werktijd georganiseerd. Denk daarbij aan de vrijdagmiddagborrel, sinterklaasviering, de nieuwjaarsbijeenkomst en onze actieve personeelsvereniging die nog veel andere activiteiten organiseert.

 

Huybregts Relou wil voor haar opdrachtgevers een professionele bouwpartner zijn. Die haar kennis en ervaring inzet om een grote verscheidenheid aan gebouwen te realiseren en waarin de klant (eindgebruiker) altijd centraal staat. Binnen de organisatie ga je onderdeel uitmaken van onze interne afdeling VBGO (Verbeteren Groot Onderhoud). Deze afdeling geeft invulling aan de energietransitie voor het verduurzamen van bestaand vastgoed. We zijn vanaf initiatieffase gesprekspartner voor opdrachtgevers en haar stakeholders en nemen uiteindelijk de uitvoering van de daadwerkelijke werkzaamheden op ons.

 

Een dag in het leven van... een huurderscoach

Tussen 08.00 uur en 09.00 uur begin je met veel enthousiasme je werkdag op je 'kantoor' bij het rennovatieproject. In een leegstaande woning is je zelf ingerichte kantoor wat voor de duur van het project jouw werkplek is. 

Aangezien alle bewoners van het project je telefoonnummer hebben, word je gebeld door een bewoner voor wie onduidelijk is wat hij moet doen. Morgen worden namelijk de kozijnen vervangen. Jij gaat direct naar de man toe om een gesprek met hem aan te gaan. Na goed doorvragen en naar de man te luisteren, blijkt dat hij de spullen van zijn overleden vrouw nog op de vensterbank heeft staan. Hij vond het daarom niet prettig dat het bouwpersoneel daar moest werken. Na een goed gesprek heb je de man gerustgesteld en gaat hij de spullen zelf opruimen. Jij overlegd met de uitvoerder dat ze morgen aan de slag kunnen.

Je belt aan bij de bewoners op nummer 12 waar je eerder een afspraak mee hebt gemaakt. Je gaat vandaag uitleg geven over de planning van de rennovatie, geeft aan wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd en wat er wordt verwacht van deze bewoners.

Hierna werk je je administratie bij en ga je brieven opstellen over wanneer het asbest van de bergingen verwijderd gaat worden. Deze brieven ga je morgen bezorgen bij alle bewoners. 

Om 12.30 uur heb je pauze en ga je samen met het uitvoeringsteam lunchen.

Eerder ben je bij een woning geweest van iemand die geen spullen weg kan gooien. Aangezien dit een belemmering is voor de rennovatie, ben je eerder al het gesprek aangegaan met deze bewoner om mee te denken in een oplossing. Je hebt afgesproken om vandaag te kijken hoe het nu gaat. Je ziet dat er geen verbetering is en komt er tijdens dit gesprek achter dat je deze bewoner helaas niet zelf verder kan helpen. Daarom ga je op zoek naar externe hulp.

Je gaat weer terug naar je werkplek en hebt contact met de woningcorporatie en de uitvoerder om zaken af te stemmen van het project. Ook bel je nog met je directe collega's om te sparren over de planning. Zij werken op 2 andere rennovatieprojecten in de regio. Tussendoor komt er nog een bewoner om je te bedanken voor je hulp, dat maakt je werk nog extra dankbaar!

Er is iets misgegaan met de planning waardoor de keuken van een bewoner een dag later vervangen gaat worden. Deze bewoner is hier erg teleurgesteld en belt je op. Jij gaat naar de bewoner toe en gaat het bespreken. Door rustig te blijven, kom je samen met te bewoner tot een passende oplossing.

De dag is omgevlogen en het is weer tijd om naar huis te gaan. Je gaat met een tevreden gevoel naar huis en kijkt er naar uit om morgen weer terug te komen. Morgen ga je namelijk voor een bewoner een wisselwoning regelen waarvoor je alle faciliteiten gaat verzorgen. Denk daarbij aan het stofferen, de inrichting en het maken van een planning hoe dit gerealiseerd kan worden.

 

Wie zoeken wij?
Als persoon omschrijf je jezelf als geduldig en leergierig. Ook ben je communicatief vaardig, sta je stevig in je schoenen en ben je goed in het stellen van prioriteiten. Aangezien het bouwpersoneel en bewoners ook buiten kantoortijden kunnen bellen, is het belangrijk dat je geen 9 tot 5 mentaliteit hebt. Je beschikt over MBO werk- en denkniveau. Je bent tussen de 24 uur en 32 uur per week beschikbaar en bent op zoek naar een uitdaging voor de lange termijn.

 

Wat krijg je ervoor terug?
Je ontvangt een salaris op basis van kennis en ervaring en krijgt direct een contract voor 12 maanden met zicht op een vast contract. Je krijgt 43 vrije dagen. Vitaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en daarom kun je deelnemen aan onze collectieve zorgverkering met eventueel nog extra korting op je aanvullende verzekering. Ook ontvang je korting op je sportabonnement en andere verzekeringen. Daarnaast word je nog met andere interessante arbeidsvoorwaarden beloond.

 

Interesse?
Ben of ken jij onze toekomstige collega? Solliciteer via onderstaande button vóór 8 januari! Heb je nog inhoudelijke vragen over de vacature? Neem dan contact op met je toekomstige leidinggevende Mark van Diessen: 06- 51132460 / mvd@hrson.nl. Voor overige vragen neem je contact op met Ilse Houben (P&O Adviseur): 06-30283194 / ih@vbgroep.nl. In verband met de collectieve kerstsluiting zijn we van 21 december tot 3 januari helaas niet in de gelegenheid om een antwoord te geven op je vragen. Daarna staan we je graag weer te woord!

 

 

 

 

Klik op bovenstaande foto om een indruk te krijgen van de projecten en collega's binnen VB Groep